Despre grădiniță

PRINCIPIILE GRĂDINIȚEI ATELIER

Conţinuturile învăţării şi proiectarea activităţilor
iau în considerare diferenţe individuale privind ritmul de dezvoltare al fiecărui copil

Fiecare copil este unic

în modul în care creştese dezvoltă, dobândeşte deprinderi şi competenţe. Copiii trec prin stadii similare de dezvoltare dar în ritmuri diferite.
Nu trebuie să ne aşteptăm ca toţi copiii să atingă aceleaşi standarde în acelaşi timp sau la acelaşi nivel de performanţă.

 

Copiii au rol activ

în procesul de învăţare. Copiii nu sunt recipiente pasive pentru cunoştinţe. Ei învaţă prin joc, prin implicare activă, prin angajare, explorare şi  exploatarea simţurilor – auz, văz, gust etc.
În concluzie copiii trebuie expuşi unei game cât mai bogate de oportunităţi de învăţare, în moduri diferite şi în contexte diferite.

Învăţarea şi dezvoltarea copiilor

sunt concepte multidimensionale şi toate domeniile de dezvoltare sunt intercorelate.
Se acordă atenţie tuturor domeniilor deoarece învăţarea şi dezvoltarea copiilor sunt procese complexe şi se petrec traversând simultan toate domeniile de dezvoltare.

Familia, comunitatea şi mediul

au un rol important în dezvoltarea copilului. Familia reprezintă un factor semnificativ prin contribuţia lor asupra dezvoltării şi învăţării copilului de-a lungul întregii vieţi a acestuia.
Copiii se dezvoltă şi învaţă în contextul interacţiunii şi relaţiilor pe care aceştia le stabilesc cu primele persoane care au grijă de ei, părinţii, apoi cu comunitatea apropiată şi mediul în care trăiesc.

Toţi copiii au capacitatea de a învăţa

și de a realiza progrese în dezvoltare indiferent de dispoziţia lor fizică sau emoţională, de experienţele anterioare sau moştenirea culturală. 

La vârsta timpurie

 copiii dobândesc abilităţi îndeosebi prin utilizarea diverselor strategii de învăţare şi prin construirea de contexte variate şi medii de învăţare.
Utilizarea unor modalităţi de predare şi învăţare variate şi diverse experienţe de învăţare şi dezvoltare.

Cadre didactice experimentate

Gradinita-Atelier-cadre-didactice

La Gradiniţa Atelier din Iaşi am încercat să nu neglijăm nici un detaliu. Principala noastră preocupare a constituit-o continuu factorul uman, astfel încât cadrele didactice au studii de specialitate, sunt calificate şi au experienţă în lucrul cu copiii, iar aceştia le îndrăgesc, lucru foarte important pentru dezvoltarea copiilor.

Citeşte mai mult despre personalul grădiniţei

Bază materială de excepție

Gradinita-Atelier-baza-materiala-de-exceptie

Totul este nou. Clădirea în care funcţionează Grădiniţa Atelier a fost special construită în 2008  pentru a fi grădiniţă, finisajele şi decoraţiunilesunt noi şi de înaltă calitate. Copiii se vor putea bucura de sală de spectacole,  spaţii de joacă, sală de mese, sălile de curs şi dormitoare cu mobilier nou-nouţ, totul fiind pe măsura lor.

Vezi galeria foto

Program educațional

Gradinita-Atelier-program-educational

Serviciilor educaţionale de la Grădiniţa Atelier,  în conformitate cu programa Ministerului Învăţământului pe domenii de dezvoltare şi conform reperelor fundamentale privind învăţarea şi dezvoltarea timpurie li se adaugă programul educaţional de după amiaza pe ateliere de creaţie şi servicii de îngrijire şi asistenţă medicală.

Citeşte despre programul educaţional